wtorek, 31 lipca 2012

poniedziałek- Mateusz, Jaś, Bartek

1) Byłeś na...?

Jaś: Gofry
Mateusz: Lody
Bartek: Na miasto. Kupiłem gofra

2) Co jeszcze wczoraj robiłeś?
Jaś: Byłem na dużym spacerze i wcześniej też byłem. Przez las na plażę. Był wiatr. Zakładałem kaptur. Zwiało mi do góry.
Mateusz: Wóz.
Bartek: Wstałem wcześnie. Malowałem cygański wóz. Czerwony kolor malowałem. 

3) Co było na obiad?
Jaś: Zjadłem surówkę, piłem herbatę, dostałem pomarańczę.
Bartek: Pierogi

4) Co kupiliśmy wczoraj na spacerze?
Mateusz: pocztówki
Jaś: colę zero
Bartek: kartki pocztowe

5) Jaki był teleturniej?
Bartek: Familiada. Grał Jaś i Mateusz.

6) A uprawialiśmy jakiś sport?
 Bartek: rzut do kosza, rzuty ringiem. Kibicowaliśmy opiekunom w dwa ognie.















1 komentarz:

  1. Ale macie fajnie... Tyle atrakcji i przyjemności.

    OdpowiedzUsuń